Reklamačný modul - reklamácie, vratky, výmeny - PrestaShop

v 3.1.0

Modul pre PrestaShop 1.6, 1.7, 8

Modul umožňuje evidovať a vybavovať požiadavky zákazníkov. Reklamácie, vratky tovaru, výmeny tovaru alebo hlásenie chybne zaslaných balíkov a pod. Modul umožňuje jednoduchú konfigurovateľnosť všetkých typov požiadaviek. Vaši zákazníci tak majú možnosť jednoducho požiadať o potrebné vratky, reklamácie bez toho, aby museli vyplňovať zložité formuláre. Vy sami tak máte všetko pod kontrolou av administrácii svojho e-shopu.

99,99 €
Množstvo

visa

Hlavné výhody modulu

  • zaisťuje rôzny typy požiadaviek (reklamácie, výmeny, vratky atď.)
  • jednoduché zadanie požiadaviek zákazníkom alebo návštevníkom bez registrácie
  • prepracované prehľady požiadaviek, notifikácia pred koncom potrebnej doby na vybavenie
  • veľa konfigurovateľných údajov a logiky použitia
  • plne konfigurovateľné stavy požiadaviek
  • zákaznícky chat v rámci požiadaviek (posielanie správ, otázok, spresnenie)
  • roky podnetov a konzultácií zahrnuté v module
  • univerzálne použitie, sami si konfigurujete čo zákazníkom ponúknuť
  • inštalácia na jeden klik

Príklad využitia

Zákazníkovi sa v rámci záruky pokazí tovar. Môže cez vaše stránky jednoducho vyhľadať nákup, vybrať si čo chce s vami riešiť a popísať svoj problém. Jednoducho kliknutím odošle požiadavku. Vy v administrácii môžete všetko odkontrolovať, písať podnety, interné poznámky, nahrávať dokumentáciu k reklamácii (PDF, JPG, PNG) a vybaviť požiadavku.

Zákazník je tak s prehľadom informovaný o dianí reklamácie, môže s vami v rámci požiadavky komunikovať zasielaním správ a pod.

Čo je v module k dispozícii

Založenie požiadavky

  • založiť požiadavku je možné v BackOffice ako administrátor
  • založiť požiadavku možno aj vo Front Office ako zákazník alebo ako Hosť (návštevník bez registrácie)
  • zakladať požiadavky je možné s väzbou na objednávku, aby bola kompletná previazanosť
  • administrátorovi e-shopu je dovolené zakladať tzv. servisné požiadavky, ktoré nemajú žiadnu väzbu na objednávky v e-shope

Podrobné popisy spôsobov založenia požiadaviek nájdete v pomocníkovi:

Postup založenia požiadavky k modulu Reklamácie, vratky, výmeny

Typy požiadaviek v module

Defaultne sú v module nahrané od inštalácie niektoré bežne používané požiadavky. V module sa dajú vypínať, radiť, dávať im vlastné názvy, popisy atď. Po inštalácii sú k dispozícii tieto požiadavky.

  • Reklamácia tovaru
  • Vrátenie tovaru
  • Výmena tovaru
  • Poškodený tovar
  • Chybne dodaný tovar
  • Zákazkové práce
  • Podpora
  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Pri všetkých týchto požiadavkách môžete voliť či ich v systéme chcete riešiť alebo nie. Pri každej požiadavke si nastavíte:

  • Počet dní od objednávky, kedy je možné realizovať a uznať uplatnenie.
  • Ako dlho vám maximálne môže trvať jeho vybavenie.
  • Voliť ich poradie zobrazenie, v ktorom sa ponúkanie.

Systém vás alebo klienta podľa logiky procesov upozorňuje na prekročený čas alebo chýliaci sa ku koncu. O práci s dátumami v module a jednotlivých upozorneniach sa tiež dozviete v pomocníkovi:

Práca s dátumami a odpočtami času v module Reklamácie, vratky, výmeny

Spôsoby riešenia požiadavky

Aby zákazník mohol vniesť požiadavku, má v podstate zo zákona možnosť si vybrať spôsob vyriešenia. Samozrejme nie je povedané, že takto jeho požiadavka bude vybavená, ale ponúknuť pre jednoduchšiu špecifikáciu musíte. Ponúknuť môžete tieto spôsoby:

  • Oprava
  • Výmena
  • Vrátenie peňazí
  • Zamietnutie
  • Nechám na obchode
  • Iný (podľa popisu)

Pri každom z nich vyberáte v akej fáze sa ponúka, či pri založení alebo pri jeho ukončení.

Stavy požiadaviek

Podobe ako v objednávkach používate rôzne stavy, v ktorých sa objednávka nachádza, rovnako tak má modul k dispozícii sadu stavov, plne konfigurovateľných. Tento zoznam nie je daný, jednoducho si môžete stavy podľa potreby e-shopu pridávať, mazať, nastavovať správanie atď. Pri stavoch požiadaviek je možné konfigurovať:

  • Jeho názov
  • Farba pre lepšiu orientáciu v prehľadoch
  • Ak je stav skrytý pre zákazníkov
  • Ak odosielať e-maily s oznámením o zmenenom stave, konfigurovať šablónu e-mailu
  • Ak prikladať PDF protokol požiadavky
  • Ak daný stav začína riadenie požiadavky
  • Ak daný stav ukončuje riadenie požiadavky
  • Notifikáciu, koľko dní v tomto stave môže požiadavka zostať
  • Povolenie / zakázanie tohto stavu

Vďaka stavom si nastavíte svoj proces vybavenia požiadaviek podľa logiky procesov, ktoré potrebujete vykonať.

Náhľad zoznamu stavov v module Reklamácia pre PrestaShop

Emailový servis

Modul komunikuje so zákazníkom as administrátorom. Keď dôjde k založeniu, alebo zavedenie dotazu / správy k požiadavkám. Všetko je možné zasielať na e-maily. Kompletný popis o zasielaných správach nájdete v pomocníkovi:

E-maily a e-mailové šablóny v module Reklamácie, vratky, výmeny

Nastavenie emailov v module Reklamácia pre PrestaShop

PDF protokol

Súčasťou každej požiadavky je k dispozícii PDF protokol, ten je možné tlačiť a zakladať aj mimo systému, zákazník má tiež možnosť si ho vytlačiť apod. Je k dispozícii v administrácii aj na detaile u zákazníka po prijatí požiadavky na vybavenie. Možno ho jednoducho zaslal na e-mail ako samostatne alebo v rámci nejakého stavu požiadavky.

Detail zavedenej požiadavky

V detaile každej požiadavky nájdete bežné informácie potrebné na vedenie riadenia. Nájdete tu informácie:

  • Typ požiadavky
  • Rôzne dátumy s upozorneniami
  • Zákaznícky chat / správy pre komunikáciu v rámci požiadavky
  • Internú komunikáciu v rámci požiadavky len na obsluhu e-shopu
  • Zmeny stavov
  • Editáciou produktov v požiadavke
  • Nahrávanie príloh PDF / JPG / PNG pre podklady riadenia požiadavky
  • Editáciu balíkov, ktoré posielate v rámci požiadavky
  • Pole na spísanie poznámok prijmem tovar, ktorý zaslal zákazník napr. na reklamáciu
  • Formulár pre konečné vyjadrenie k požiadavke a jej uzavretie

Prehľady všetkých požiadaviek a ich správa

V module je k dispozícii prehľad požiadaviek s podrobnými filtrami a informácie pre efektívnu správu. Možno jednoducho pracovať s požiadavkami a máte prehľad, kedy ktorá končí a či je potrebné vykonať nejaké ďalšie akcie, aby ste neprešvihli dobu určenú na vybavenie.

Viac o prehľadoch sa dozviete v pomocníkovi:

Popis prehľadu požiadaviek k modulu Reklamácie, vratky, výmeny

Detaily produktu

Kód
dm_support
Verzia modulu
3.1.0
Podporovaná verzia PrestaShopu
1.6
1.7
8
Jazyková lokalizácia
CS
EN
SK
Multistore
Áno / licencie na doménu

Verzia 3.1.0
Dátum vydania: 30.09.2023

### Added

  • přidán čárový kód na doklady PDF
  • možnost založit požadavek i bez vazby na konkrétní objednávku ve FRONT OFFICE
  • přidán nový TYP požadavku Pozáruční servis
  • přidán nový TYP požadavku Obecný dotaz
  • možnost přidělovat požadavky zaměstnancům
  • do e-mailu "čekáme na doručení zboží" přidána konfigurovatelná adresa pro zaslání zboží zpět
  • pro urychlení komunikace se zákazníkem přidány přednastavené zprávy
  • napojení FAQ často kladené otázky přímo do modulu
  • funkce pro automatickou kontrolu zavěšení do pozic HOOKu
  • přidány další způsoby řešení požadavků (Úprava, Konzultace)

### Changed

  • úprava formulářů v administraci pro menší displeje
  • drobné úpravy v zobrazení formulářů
  • display -> fetch (ochrana na hostingu file_exist) PS 1.7, 8
  • v PS 1.7 / 8 změna ikonek pro výběr požadavků

Verzia 3.0.3
Dátum vydania: 25.07.2023

### Security

  • preventivní odstranění potencionální hrozby v kódu, vyžaduje aktualizaci

Verzia 3.0.2
Dátum vydania: 20.12.2022

  • úprava vzhledu FRONT pro PS 1.6 / PS 1.7 / PS 8
  • úprava zobrazení v BO v detailu objednávky
  • možnost zakázat duplicitní založení požadavku zákazníkem
  • přidán předmět požadavku pro lepší orientaci v požadavcích

Verzia 3.0.1
Dátum vydania: 04.10.2022

  • validace SK jazyku rodilým mluvčím

Verzia 3.0.0
Dátum vydania: 16.09.2022

  • podpora PHP 8
  • podpora PrestaShop 8.0
  • drobné opravy nedefinovaných proměnných (Notice)
  • do detailů objednávky přidán přehled požadavků k dané objednávce
  • přidán do detailu objednávky odkaz na přímé založení požadavku bez přihlášení
  • odeslání odkazů pro založení požadavku k objednávce na email zákazníka

Verzia 2.0.4
Dátum vydania: 19.08.2022

  • FIX ve FRONT kontrolerech doplněn překlad
  • FIX instalace zahraničních jazykových dat při přidání jazyka

Verzia 2.0.3
Dátum vydania: 23.06.2022

  • upload dokumentu již při samotném založení požadavku na straně zákazníka

Verzia 2.0.2
Dátum vydania: 28.05.2022

  • přidána volba pro upload dokumentů zákazníkem
  • přidán instalační procesu s překlady při založení nového jazyka

Verzia 2.0.1
Dátum vydania: 29.04.2022

  • přidána možnost dopravců založených přes modul
  • přidán nový typ požadavku "Odstoupení od kupní smlouvy"
  • přidán obecný postup vyřízení požadavku do nápovědy pro klienta a do mailu

Verzia 2.0.0
Dátum vydania: 25.04.2022

  • oficiální vydání modulu

Komentáre (2)
Hodnotenie
Na tento produkt momentálne nie je pridaná žiadna recenzia.